30 martie 2012

***Rulada cu înghețata----Arctic roll***

Astăzi am încercat să fac o ruladă cu înghețată, care a ieșit foarte bună. Această rețeta am găsit-o pe internet atunci când cautam un blat cu desen. Spre surprinderea mea a fost destul de ușor de făcut,de aceea v-o recomand și vouă...
  Eu am folosit în această rețetă 2 feluri de înghețată, una de căpșuni și alta de vanilie.    
Pentru început trebuie să facem umplutura de înghețată....
 Întindeți pe o folie alimentară înghețata de căpșuni și adăugați biscuiți pisați (biscuiții nu sunt necesari,dar nouă ne plac).
   Acum adăugați înghețată de vanilie în mijloc.
  Rulați-o ca pe o ruladă și aveți grija să nu băgați folia alimentara înăuntru. Luați o sticlă de plastic și îi tăiați capetele.Eu am tăiat-o și pe lungime.
   Ruloul de înghețată îl puneți în aceasta sticla și îl strângeți atât cât diametrul ruladei să fie egal cu lățimea tăvii, iar lungimea ei cu lungimea tăvii.
  Puneți sticla în congelator.
    Acum facem blatul de ruladă.Pentru asta vă trebuie:
      Pentru desen:  1 albuș de ou,
                                20 grame de cacao,
                                20 grame făină,
                                30 grame zahar
                                30 grame unt.
  Eu nu am folosit în aceasta rețetă cacao și cantitatea ei am înlocuit-o cu făină.În schimb, am colorat cu suc de sfeclă până am reușit să ajung la culoarea dorită. Acest aluat se pune   într-un cornet și se desenează cu el orice doriți dumneavoastră.
  După ce ați desenat, introduceți tava în frigider 15 minute. În acest timp pregătiți aluatul alb: 3ouă,
       100 grame făină,
       100 grame zahar.
  Le amestecați bine împreună, scoateți tavă din frigider și turnați aluatul peste desen.
     Îndreptați-l ca să fie întins uniform și introduceți-l în cuptor pentru 20 de minute la 170 de grade.
Îl scoateți din cuptor și îndepărtați hârtia.Luați înghețata din congelator,o scoateți din sticlă și îndepărtați folia alimentară. Puneți înghețata pe blat și rulați atât cât să închideți cercul.Strângeți-l bine.Vă puteți folosi tot de sticla din plastic.Introduceți rulada din nou în frigider 30 de minute.
O scoateți din frigider și
                                      Poftă   bună!!!
                                      















    

Un comentariu:

Autism United spunea...

Well aren't you smart with the bottle, will make the job so much easier, great tip!!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Formular de contact

Nume

E-mail *

Mesaj *